خانما ماه ۹ نسبت به ماه های قیل زود میگذره یا دیرتر؟

۱۴ پاسخ

هرروزش یه ماه هس 😐

برای من سریع گذشت
اگه مشغول باشی و هی چک نکنی چند هفته ای
و حواستوپرت کنی به کار خونه مثلا
زود میکذره

اصلا نمیخواد بگذره،انگار هر روز ۹ ماهه😂

اصلا نمیگذره ماه آخر😐خودش اندازه ۱ساله😂

برای من خیلیییی سریع گذشت

من این همه خانما میگفتن فلان ماه دیر میگذره واسه من اینجوری نبود بستگی به این داره. که هی واسه خودت روزشماری کنی یا بیخیال باشی
اگر بیخیال روزهای عادی زندگیت کنی خیلی سریع میره

دیر دیر
اصلا نمی گذره
انگار کش اومده🫤

برا من ک ده سال داره میگذره

ببین خیلییی دیرررر
یجورایی اصلا نمیگذره😂

دیر
دیر
دیر
دیر
دیر
دیر
ماه نه خودش ،خودش نه ماهه

خیلی دیر تر😁 حساب کن ۹ ماه دیگه صبر باید کنی

کلا ۳ ماه آخر شبیه زجر‌کشی هست

دیییییییر

خیلی دیرتر😑😂

سوال های مرتبط

مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان رایان 🐧 مامان رایان 🐧 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نبات مامان نبات روزهای ابتدایی تولد
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۵ ماهگی