الان زوده چرا از الان میری
من چون برا بچه قبلیم پرونده داشتم فقط آزمایشو سونوگرافی هام و بردم اتفاقا خیلی هم خوش برخورد بودند و کلی هم راهنمایی کردند و سوال هام و جواب دادند
هیچینگو خودشون میپرسن😀
قولنامه خونه وشماسنامه هاوکارت ملی با کارت بهداشت همسایه میخوان
منکه گذاشتم بعد از اینکه ازمایش و سونوها تموم شه. خیلی زنگ میزنن😁
ولی باید پرونده داشته باشیم واسه واکسن بچه و بیمارستان میخواد
قولنامه خونه تون یا سندش رو هم باید ببری که ثابت بشه مال همین جایی، و همسرتم باید باهات بیاد دفعه اول، واسه من که این جوری بود
بگو اومدم پرونده تشکیل بدم خودشون میفهمن
همینو که اینجا گفتی رو اونجا بگو😁
نری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.