۷ پاسخ

بهداشت برو تشکیل پرونده بده ولی دیگه تا اخرش نرو هیچی بلدنیستن فقط استرس میدن بعد سوالای مضخرف میپرسن 😂

اشتباه بهداشت اشتباه من امروز رفتم انقدر استرس بهم داد از صبح دادم گریه میکنم

عززیزم هنوز برای تشکیل قلب اول برو بهداشت خودشون بهت بگن بعد برو

اهان مرسی عزیزان

منم نرفتم هنوز بعد صدای قلبش میرم

وایسا بعد از هفته ۲۰ برو

بذار هفته های آخر. وقتی زیر نظر پزشکی اصلا احتیاجی به بهداشت نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان بهار🌱🌸 مامان بهار🌱🌸 هفته پنجم بارداری