۳ پاسخ

گیگوز

من چند تا عوض کردم بش نساخت نان میدم خوبه

من از اول گیگوز دادم‌بهش راضیم به شیر مادر نزدیکه
دفعش خوبه
زود حل میشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ مامان فندوق🧜🏻‍♀️❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان نورا🌞 مامان نورا🌞 ۱۰ ماهگی