انقد دلم کله پاچه میخاد حیف ضرر داره 😮‍💨💔

۸ پاسخ

ولی ضرر نداره اگر توش زعفرون نباشه

کی گفته ضرر داره عزیزم اتفاقا خیلیم خوبه مخصوصا واسه ویار عالیه سیرابی حتما بخور سطح ویار رو کم میکنه

من ک میخورم

واسه درد رحم و سینه م طبیعی میاد و میره دردش نگران نباش بابت خوردن کله پاچه اینا نیست

مشکلی نداره که عزیزم منم دوبار خوردم

من که میمیرم براش
ولی دکترم گفته به هیچ وجه نخور

اگ مشکل چربی نداری بخور چرا همچیو سخت میگیرید

من دلم لواشک زردالو میخوااااددد😢🥺

سوال های مرتبط

مامان قندعسل🙋💙 مامان قندعسل🙋💙 ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ستایش ❤️ حسین مامان ستایش ❤️ حسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاه پسرم مامان شاه پسرم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان zahra مامان zahra هفته هجدهم بارداری
مامان سامیار مامان سامیار قصد بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سیزدهم بارداری