سلام چطور فرنی درس کنم و اینک میشه با شیر خشک درس کنم؟

۲ پاسخ

ارد برنجو توی یکم اب جوشیده حل کن بریز تو قابلمه بزار روی شعله کم همینجوری هم بزن ک غلیظ شه و خامی ارد گرفته بشه بعد روی شعله بردار بریز توی ظرف یکم ک سرد شد نصف پیمونه شیرخشک بهش اضافه کن

من ارد برنجو با اب میزارم قشنگ غلیظ شه. بعد میریزم تو یه ظرف و ۳۰تا شیرخشک با اب جوش میریزم توش که رقیق شه. خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان آقانویانم🫠 مامان آقانویانم🫠 ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۷ ماهگی
مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی