سلام ایا قرص دمیترون تو بارداری ضرری داره

۵ پاسخ

ن من خیلی میخوردم

من دو سه ساعتی یکی میخوردم از بس حالت تهوع داشتم.نه خوده دکتر میده

نه عزیزم من خیلی میخوردم ۱۲ساعت‌

اگر تهوع شدید داری بخور برا 3ماه اول

سلام نه منم خیلی میخوردم چون تهوع شدید داشتم

سوال های مرتبط

مامان اریا ساحل مامان اریا ساحل هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اکبر مامان اکبر ۳ سالگی