سلام خانوما واکسن ۶ ماهی سخته

۵ پاسخ

وای استرس گرفتم
خدا کنه شب تب نکنه

برا دخترم تبش تا ۳۹ رفت هر کاری کردم پایین نیومد بردم بیمارستان امپول زدن تو سرم تبش قطع شد ولی خیلی از بچه ها تب نمیکنه انشالله برا بچه شماهم سبک باشه 😇ولی اگه خدایی نکرده تبش،۳۸و نیم رد کرد فوری ببر بیمارستان

واسه پسر من که خیلی سبک تر از قبلیا بود. یه شب تا ۳۸ درجه تب داشت. و یکم بی قراری داشت. مشکلش پادردش بود. مشخص بود که خیلی پاش درد میکنه. چون از ترس درد اصلا تکون نمیخورد حتی تو خواب

برای پسر من وحشتناک بود توتب داشت میسوخت

برای دختر من ک خیلی سخت گذشت انشاالله برای شما سخت نباشه

سوال های مرتبط

مامان سید ابوالفضل مامان سید ابوالفضل ۱۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۶ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق ۹ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان نذر امام رضا مامان نذر امام رضا ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۲ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۷ ماهگی