دمای بدن بچه ۳۷ هست،نیازه مراقبت کنم؟🥺

۶ پاسخ

احتمالا گرمشه

عزیزم عادیه بالای ۳۷/۵ تب هست

چرا زیاده باید 36باشه

از ۳۸ نباید بالا بره استامینوفن سروقت بده

اگه واکسن زدی اره کمپرسه اب گرم بزار تا فردا بعد کمپرسه اب سرد بزار

واکسن زدی؟

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۵ ماهگی
مامان nafas مامان nafas ۱۶ ماهگی
مامان مامان گندم مامان مامان گندم ۱۲ ماهگی