دارم از معده درد میمیرم
چکااااار کنم😭

۷ پاسخ

شیر سرد بخور اگه تونستی توش یخ بنداز بخور

من پنتو واسم جواب نبود
امروز دکترم فاموتیدین و شربت نوشته ببینم اینا چطور باشه

یدونه فاموتیدین بخور یا دکترت شربت معده داده بخور

دیمیترون بخور فاموتیدین هم خوبه 🥲بچت چیه؟

دکترم به من قرص فاموتیدین داده بود

کته با ماست بخور عالیه

دکتر گوارش و خوردن قرص پنتو یا لانزو

سوال های مرتبط

مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی