۸ پاسخ

اسید معده و هورمون های باردلری

مال من علاوه بر تلخی ترش هم میشه دهنم فک کنم از معده باشه

ای بابا انقدم بده منم دارم هرچی میخوری تلخ بعد از بقیه می پرسم واسه شمام تلخ میگه نه😕

هورمون تا آخر بارداری انقد بلا سر آدم میاره

واسه منم شیرین میشه نمیدونم از چیه

فکر کنم بخاطر اسید معدس

از معده است

هیچی دلیل نداره تغییرات هورمونی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان nini مامان nini هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آران مامان آران روزهای ابتدایی تولد