سلام دوستان برای تبریزش بینی ب نوزاد چی میدین

۲ پاسخ

قطره سدیم کلراید واسش بزن وبا فین گیر تخلیه کن بعدش هم شربت سیتریزین هم هرشب بده

وای نویانم چن روز ابریزش داره وخوب نمیش

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی