۲ پاسخ

بله همش طبیعی هستش بخاطر تغییر هورمون بدنه

اره طبیعیه علائمات کم کم دیگه داره شرو میشه ولی اگ معدت خیلی اذیتت کرد حتما بگو دکتر قرص برات بنویسه من از معده درد دیگه درحال مرگ بودم

سوال های مرتبط

مامان محیا👼🏻 مامان محیا👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حلمادلسا،دیار🩵 مامان حلمادلسا،دیار🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ‌‌‌‌‌‌... مامان ‌‌‌‌‌‌... هفته بیست‌ویکم بارداری