سلام دوستان یکم درد تو کمرم دارم طبیعی و چکارکنم یکم اروم بشم

۳ پاسخ

والبته بدونه لکه بینی باشه

هیچی فقط استراحت کن پلع بالا پایین نرو ثانیا تو هفته های اول هر دردی که قابل تحمل باشه طبیعیه😍

طبیعیه، شیاف بزار، استراحت کن، رو کمر بخواب و پاهاتو بزار رو دیوار

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته سی‌وششم بارداری