سلام
سکسکه جنین خوبه بشه یا نه

۶ پاسخ

من تازه دیشب متوجه سکسکه شدم🥺

اره مال من خیلی میکرد ب دکترم گفتم گف خیلی علامت خوبیه

بله نشانه تکامل سیستم تنفسی و عصبی جنین هست

مال من ک روزی دو بار سکسکه می‌کنه 🤤
میگن بچه های ک سکسکه میکنن ریهشون کامل شده خداروشکر

من که زیاد حس نمیکنم

علمیشو نمیدونم ولی توگهواره خوندم وقتی سکسکه میکنه ینی ریه اش کامل تشکیل شده

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۲ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۶ ماهگی
مامان مامان دوقلو مامان مامان دوقلو ۲ ماهگی