۹ پاسخ

دکترم به من گفت بخور، فقط سه ماهه اول مشکل داره. نه اینکه زیاده روی کنی ولی مشکلی نداره

کم بخور برا رفع هوس من خوردم ولی کم

من اوایل ۷ هفته اینا بودم خوردم کم اصلا ظرر نداره

در حد ۱_۲لقمه بخور
من از اول بارداری تا الان ۱ لقمه خوردم چون ویتامین Aبالایی داره کلا منع میکنن

در حد چندتا پر بخور منم خوردم ی بار خیلی هدس کرده بودم

در حدی که هوست برطرف بشه .تو روز بخور

منم خوردم شب سنگین نخور روز بخورین

اینکه‌هوست برطرف بشه عیب نداره بخور خیلی کم منم چتد بار خوردم ولی کم

کلا نخور بابا ضرر داره بخدا کمشم

سوال های مرتبط

مامان علی رضا مامان علی رضا ۷ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی