سلام مامانا خوبین؟؟ شماها از چند هفتگی رفتین خرید؟؟؟

۷ پاسخ

هفته آینده میرم، هنوز سبکم راحت بگردم باب دل بخرم 😅

من فک‌کنم سه هفته س. در واقع تو شش هفت ماهگی
خورد خورد که بهم فشار نیاد چون نمیتونم زیاد راه برم

من همون جنسیتو فهمیدم مامانم همه چیو خرید فقط شوینده هاش وسیله بهداشتی هاش مونده

من ۳۰هفته

به نظرم هر چی زودتر بری بهتره، هفته های بالاتر کمر درد میشی پهلو درد میشی سنگین تر میشی نمیشه دو قدم راه رفت هی نفش نفس میزنم من گذاشتم هفته های بالاتز حاا نیمتونم برم

از الان بنظرم کم کم بخر

منم موندم کی برم خرید

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی ❤️ مامان مامان تودلی ❤️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرتا💙❄️ مامان آرتا💙❄️ ۴ ماهگی
مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 ۵ ماهگی