شکمم خوبه یا کمه؟☹️

تصویر
۲۲ پاسخ

آره برا من هم هفته تو بودم تخت بود از 27هفته بزرگ شد

اره بابا خوبه😍

من ک ندارم شکم هیچ😕😅

شکل شکمتون تیز یا گرد ؟

اره خوبه من تا الان شکم ندارم 😂😂

من شکمم تا ۶ ماهگی از شکم شما هم کوچیکتر بود. همسرم هی میگفت شکمت خیلی کوچیکه بعد اون بزرگ شد.

خوبه گل

منم شکمم اندازه تو 😉🥰

گودووو عالیه

خداروشکر کن بعد زایمان اذیت نمیشی برا کم کردن وزن گلم بعدشم شکم ربطی به وزن بچه نداره نگران نباش

و منی ک هیچییی ندارم🥲

خوبه گلم

تاره میخواستم بنویسم کوشولع😂

منم شکمم کوچولوئه🙂

خدایااا چه جموجوره برا من شده قد چی بگم هرکی میبینه فکر میکنه پا ب ماهم 😂😂😂😂

تو ماه ۸ یدفعه کلی بزرگ میشه 😬😬

من با اینکه دوقلو باردارم کوچیکه😑

اره خوبه من الان شکمم اندازه شماس🤣🤣

عزیزم هرکسی ی بدنی داره بنظرم اینجوریی خودت نگران میشی خیلیارو دیدم حتی توی ۷ماهگی تخت تخت بودن

منم شکمم مثل توعه کوچولوعه تو تاپیکم عکسش هست

ای جان 🥹😍 قشنگه

چوچوله
ولی خوبه من تو هفته شکم یکم بزرگتر

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عارفه و عباس مامان عارفه و عباس ۵ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️ آوا❤️ مامان ❤️ آوا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی