خانما اندازه شکمم بخاطره هفتم خوبه یا زیاده؟ یا کمه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

خوبه
من تو ۳۳ شکمم از این کوچیکتره😅

منم مثل توام زایمان دوم
اماااا مهم وزن جنینه نه اندازه شکم

مقایسه کردن کار درستی نیست ولی من مقایسه ک می‌کنم میبینم چرا هیچی شکم ندارممممم😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

ن خوبه منم همینقدره

زیاد هست کم نیست😎👍

من الانش یکم از شما کوچکتره شکمم

خوبه به هفتت

قبل بارداری هم عزیزم شکم داشتی؟
من الان ۲۹هفته هستم یکم شکمم کمتره البته من اصلا شکم نداشتم

من تو هفته۳۳اندازه شماست

مال من کوچک تره

خوبه بنظرم
مال منم همینقدره

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۸ ماهگی
مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی