خوبه
من تو ۳۳ شکمم از این کوچیکتره😅
منم مثل توام زایمان دوم
اماااا مهم وزن جنینه نه اندازه شکم
مقایسه کردن کار درستی نیست ولی من مقایسه ک میکنم میبینم چرا هیچی شکم ندارممممم😵💫😵💫😵💫😵💫
ن خوبه منم همینقدره
زیاد هست کم نیست😎👍
من الانش یکم از شما کوچکتره شکمم
خوبه به هفتت
قبل بارداری هم عزیزم شکم داشتی؟
من الان ۲۹هفته هستم یکم شکمم کمتره البته من اصلا شکم نداشتم
من تو هفته۳۳اندازه شماست
مال من کوچک تره
خوبه بنظرم
مال منم همینقدره
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.