۴ پاسخ

عادیه.
من هنوزم درد میکنه. ولی بهتر شده

من تا ۹هفته شدید بود مثل درد پریودی الان ک خیلی کم شد شاید در روز یکی دوبار تیر کوچلو میکشه،استراحت کن فقط

طبیعیه من هنوز تیر می‌کشه

انگاری طبیعیه منم از این دردا دارم
اگ دردت یکم بیشتر میشه شیاف پروژسترون بزار

سوال های مرتبط

مامان نورا گلی🌸🐣🩷 مامان نورا گلی🌸🐣🩷 ۳ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان قَندونَبآت🩵 مامان قَندونَبآت🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه ام♥️ مامان جوجه ام♥️ هفته هفتم بارداری