سلام خانوما برا اکو قلب جنین کسی رفته
؟؟

۱۰ پاسخ

من سر دختر اولم رفتم

منم دکترم گفت باید برم هفته دیگه میرم

من رفتم حبوبات رو اصولا بخاطر نفخ میگن نخورید که شکم نفاخ نباشه و تصویر جنین و قلبش واضح باشه
من اکو دوبار رفتم ولی نخوردن صبحونه رو نشنیدم تاحالا ..اتفاقا موقع سونو یا اکو به ما میگن صبحونه بخورید یا خرما یا ابمیوه شیرین بخورید که بچه تکون بخوره و بچرخه همچیز واضح باشه

من رفتم و خداروشکر میکنم که دکترم بهم توصیه کرد که برم

اره من رفتم

من رفتم

من هفته دیگه باید برم

من رفتم عزیزم

سلام من رفتم

نه🤷🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ویهان😍🩵 مامان ویهان😍🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری