۱۱ پاسخ

من۱۸هفته رفتم

من رفتم دوبار یکی ۱۸ یکی ۲۴ هفته

من رفتم فقط برای اطمینان بیشتر هست، هزینش هم ۱۹۰۰ تقریبا

اره من رفتم ۱۸هفتگی که گفتن چیزی نیست سالمه .فقط بخاطر اینکه مطمئن بشن گفتن بیایی سونوگرافی وظیفه اشه کوچیکترین جزئیاتم بگه . هزینه اشم ۲۳۰۰شد

اره من

اره من رفتم دکترم گفته بود چیزی نیست مثل همین سونو های همیشگیه

من رفتم

من۱۸هغته رفتم

بله من رفتم

آره من رفتم

من رفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلا مامان جوجه طلا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری