خانما کسی رفته برا اکو قلب جنین؟

۶ پاسخ

سلام بله گلم من رفتم

من رفتم عزیزم.

بله من رفتم همزمان با آنومالی

آره من رفتم تو آنومالی یه نقطه تو قلبش بود که فرستاد اکو قلب خداروشکر چیزی نبود اون نقطه هم رسوب کلسیم که بعد از مدتی از بین میره

اره گلم منم رفتم یسری دکترها میفرستن

من گرفتم. بعد انامولی خداروشکر خوب بود

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهنیل مامان ماهنیل ۳ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد