چرا باید انجام بدی واسه همه واجبه
من دیروز رفتم ۳۳۰۰
من دیشب ۵٫۸۰۰پیش دکتر درخشان رفتم
چقد گرووووون
من قبل عید دادم ۱۴۰۰
برای اکو قلب کجا باید بری؟؟
اکو قلب همون ضربان قلبه که میزارن گوش میدی؟
اکو قلب کجا باید بری؟؟؟
من استعلام کردم۴۵۰۰هفته بعد میخوام برم بدم
من نهم رفتم انومالی یکی داشت انجام میداد پرسیدم ۵۵۰۰ گفت
بعد عید چرا هزینه ها وحشتناک شدن😭😭😭
من رفتم ۴۳۰۰شد
من دیروز دادم ۵۲۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.