آنومالی فقط سونوعه؟ نیازه ناشتا باشم؟

۳ پاسخ

یکی سونو یکی ازمایش

عزیزم چه آزمایش چه سونوش فرقی نداره ناشتایی نداره عزیزم 😘😘

بله عزیزم فقط سونوعه و نباید ناشتا بود

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری