کسی سابقه عقرب گزیدگی داشته؟؟از تجربیاتتون بگین

۲ پاسخ

منو پارسال نیش زد عقرب زرد بود
سریع رفتم بیمارستان ۲۲بهمن ی آمپول به ناحیه گزش دوتا هم از طریق آنژیو کت زدن
با آب صابون ناحیه گزش رو شستم برامن پشت ران پام بود خیلی بد بود😭

چیکارکردن؟برای مافقط امپول بی حسی وضدحساسییت زدن.
هیچ پادزهری نزدن.
نگرانم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری