برای درد پریودی چیکار میکنید 🥲🥲🥲🥲

۵ پاسخ

کیسه آب گرم میذارم .. قرص میخورم .. دمنوش طبع گرم درست میکنم

شیاف استفاده کن دیکلوفناک

بابونه دم میکنم میخورم

تخم شوید دوای درده دم کن

چای دارچین دم کن بخور برا منکه جوابه

سوال های مرتبط

مامان نیلو🫠❤️ مامان نیلو🫠❤️ قصد بارداری
فاطی فاطی قصد بارداری
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نهم بارداری