۴ پاسخ

معمولا مال بچه ها بالاست نگران نباش...
دارویی چیزی مصرف کرده؟سرماخوردگی اینا نداشت؟
واینکه حتی اگه هفته ی قبل دارو مصرف کرده باشه خصوصا آنتي بیوتیک آنزیم کبدی رو بالا نشون میده.
من از سوپر وایزر آزمایشگاه پرسیدم گفت چیز خاصی به مرور میاد پایین.
ولی اگه خیلی نگرانی ماه بعد باز تکرارش کن

سلام عزیزم خوبی آنزیم کبدی پسرتون بالا بود چیکا کردین؟
دختر منم آنزیم ها کبدیش بالا بود دارم دیونه میشم نت زده سرطان کبد😭😭دارم دق میکنم

نه گفت باید تکرار بشه دوباره

از چی و ب چه دلیل رفته بود بالا دکتر نگفت ؟؟؟

سوال های مرتبط