آیا راسته سوره یاسین برا تشکیل قلب جنین خوبه؟

۹ پاسخ

قرآن آرامش خاصی به آدم میده مخصوصا سوره یاسین الرحمن و واقعه

آره

تو قرآن بخون ضرر نمیکنی

عزیز من آنقدر عجله نداشته باش.. یکم ریلکس باش بهش فکر نکن 9 هفته برو سونو بده... دیگه قشنگ مشخص میشه و همه چیز تشکیل میشه...
استرس از همه چیز بدتره..

بله عزیزم بخون

بله ‌

اره خوبه بخون

من از وقتی فهمیدم باردارم روزی دوبار میخونم

اره عزیزم بخون

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۲ ماهگی
مامان جوجو... مامان جوجو... قصد بارداری
مامان قندای من مامان قندای من هفته بیستم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیسل مامان آیسل هفته بیست‌ونهم بارداری