دخترا گلوم درد میکنه سرما خوردم شیر او عسل بخورم خوبه ؟؟؟

۲ پاسخ

به دانه من خوردم خوب بوده

والا میگن عسل خوب نیست من که خیلی وقته نمی‌خورم ولی بازم نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان رادین و ماهلین مامان رادین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد