۱۸ پاسخ

ببند عزیز هر لحظه ممکن زایمان کنی توک نمیدونی مهمون کوچلوت ک میخواد بیاد

خانما بنظرتون پتو دور پیچ لازمه

خیلی ریلکسی دیگه😁😂من یکماهه بستم ،،قشنگ نشون دادی چه مامان با حوصله ای هستی😁😁

من یک ماهو نیمه نزدیک دوماهه بستم🫠🫥🫡

آره دیرم هست ببند خیالت راحت باشه

ببند دیگه منتظر چی هستی 🫠🫠🫠
کاراتو بکن لحظه آخری با استرس انجام ندی

گلم دیگه آخر بارداری تا الانم باید بسته بودی

ببند عزیزم .ایشالا بسلامتی نی نی رو بگیری بغلت.

ببند

دیگه میخوای ۴۰ بشی بعد ببندی ؟ 😂

ببند زودتر بهتره

چ صبری داری ماشــــــــــــــــــــالله 😂🤦🏻 امروز فردا میزایی انشالله تازه میگه ساکمو ببندم یا زوده ؟😂😂😂😂

من که هنوز نبستم

منم هنوز نبستم😂 لباساش هم نشستم هنوز🫠 آره پتو دور پیچ نیاز میشه حتمن بگیر

من که بستم 😂

من همون شب می‌بندم که فرداش میخوام برم سز بشم

ببند عزیزم

عجله نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی