۶ پاسخ

بستری سدی و زدی؟

دکتر به من گفت تا یک هفته چیز شیرین نخور چه مصنوعی چه طبیعی

تا ۳ روز حواست باشه خیلی کم مواد قندی استفاده کنی .چون آمپول بتا قندو میبره بالا

چرا زدین اخه میگن برا هر کسی نمیزنن

هیچی عزیزم فقط یکم مصرف قندو شیرینی جان رو کم کن

سوزن چیه

سوال های مرتبط

مامان گردالو مامان گردالو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق 🩷🐣 مامان فندوق 🩷🐣 هفته سی‌وششم بارداری