۷ پاسخ

من پسرم نه سالشه از بدو تولدداشته گفتن اگ باتحرک زیادکبودمیشه و نفس تنگی داره خطرناکه علایم خاصی نداشت برای چکاپ سلامت کلاس چهارم ک بردمش گفتن شنیده میشه برای اطمینان خاطر ببرین اکو بازم میگم اگ خطرناک بود تاحالاباید یک چیزی میشد دیگ اره حالامنک میبرم ولی تاپیکت دیدم ترسیدم

از کجا میشه فهمید حتما بابد دکتر برد

مرسی عزیزم که گفتی منباب همین حرفت را من امروز به یه مامان گفتم نوشته بود پسرم فلان علائم را داره به نظرتون تشنجه گفتم برو از دکتر بپرس آخه مگه ما دکتریم خدایی نکرده اگر علائم تشنج باشه خب مهمه

بچه ی خواهر من ۹ سال پیش گفتن قلبش سوراخ داره بعد گفته بودن بزرگ بشه بسته میشه اینام چند وقتی بردن بعدش نبردن دیگه

بلا دور باشه از دخترت عزیزم

عزیزم مثلا چه مشکلی؟

ممنون که گفتی ❤️❤️❤️

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم🍭🍬 مامان مغزبادوم🍭🍬 ۱ سالگی
همین که رسیدیم جلو بیمارستان باز دوباره از بیمارستان زنگ زدن که کجایی امینی بدو بیا بزا🤣🤣🤣

من و مامانم با آسانسور رفتیم بالا بخش زایمان شوهرم پایین بود فرم پر می‌کرد من رفتم داخل گفتن برو سرویس و لباساتو در بیار لباس اتاق عمل بپوش بعد از بچه نوار قلب گرفتن و از خودمم آزمایش
ی پرستار بد اخلاق بود آی بدم میاد ازش برام سوند گذاشت ولی حقیقتا اصلا درد نداشت فقط همش احساس ادرار داشتم بعد شوهرم اومد پیشمچقد خوب بود اون لحظه😍😍یکم حرف زدیم خواهرشوهرم زنگ زد صحبت کردیم گفتم دعا کن سالم دنیا بیاد پرستار اومد گفت بریم اتاق عمل
گفت ویلچر میخای گفتم نه اوکیم میتونم راه برم اونم از خدا خواسته
جلو در اتاق عمل به شوهرم گفتم ما رفتیم بای بای 👋👋👋الان میرم تو
دونفره بر میگردم 😍🤱
خواستم با مامانمم خداحافظی کنم نبود پرستار گفت دیر میشه 🙁

هیچی رفتم تو اتاق عمل…ی خانم بودن و ی آقا نمیدونم چکاره بودن کمک کردن رفتم رو تخت دکتر بیهوشی اومد سلام عیلک کردم گفتم من دیروز اومدم پیشتون نامه گرفتم گفت اره یادمه
من هیچ ترسی از اتاق عمل نداشتم انقد اون فضارو دوست داشتم انقد آدمای اتاق عمل باحال بودن شوخی میکردن که بازم دوست دارم برگردم به اون لحظه 😇😇
حتی اتاق عمل آماده هم نبود جلو من آماده کردن

فقط نگران بودم ی موقع دکترم نیاد چون هنوز نرسیده بود پرسیدم گفتن میاد میترسیدم کسی غیر از دکترم عملم کنه 😩ی پرستار اومد از بخش زایمان داخل گفت اومدم کمکتون بعد کمرم بتادین زدن گفتم میخوای بیحس کنی دکتر بیهوشی گفت اره گفتم درد داره پرستار اومد شونه هامو نگه داشت گفت خودتو شل بگیر دستش خیلی خوب بود اصلا چیزی حس نکردم از تزریق اپیدورال🤩