سلام دوستان خربزه واسه بچه بده اگه بخورم

۲ پاسخ

خربزه خیلی نفاخه اصلا نخور

منکه خیلی میخورم
روزی چند تا قاچ مبخورم
اتفاقا خیلی میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🦋آرسام🦋 مامان 🦋آرسام🦋 ۱۱ ماهگی
مامان آرادونی نی جون مامان آرادونی نی جون ۱۲ ماهگی
مامان جانیارعزیزم مامان جانیارعزیزم ۱۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی