۳ پاسخ

عزیزم منم امروز دکتر بودم گفتم ویتامینی چیزی به نمیدین گفت فعلا نه برو بعد انومالی بیا فقط فولیک اسید میخورم البته ویتامین دی هم تو آزمایش خوب بود

دارویی که دکتر تجویز میکنه گرونه
و البته هر گرانی بی علت نیست و دارو های خیلی خوبی هستن
ولی اگر نری همین بهداشت قرص اهن و مولتی ویتامین میده که پیشنهاد نمیکنم چون قرص های خوبی نیستن

عزیزم دکتر طبق آزمایشاتت و سوال هاش برات دارو مینویسه

سوال های مرتبط

مامان عرفان و عماد مامان عرفان و عماد ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد