۶ پاسخ

از هفته ۲۰ به بعد

از هفته ۱۶ بابد کلا به پهلو خوابید..چه راست چه چپ
ولی چپ بهتره
اما انگار از هفته ۳۰ میگن سعی کنین بیشتر به چپ بخوابین

اصلا زیاد نمیتونم به پهلو چپ بخوابم بیشتر به پهلو راست میخوابم تا خوابم ببره

هر چی زودتر بهتر ک عادت کنی ، من از همون اول میخوابیدم واسه خونرسانی بیشتر ب جنین واسه تشکیل قلبش

۱۶هفته

از الان

سوال های مرتبط

مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیناز🐣💗🎀 مامان آیناز🐣💗🎀 ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ ماهگی