مامانا داخل کیف زایمان چیا میذارید؟؟
شیرخشک چه مارکی بگیریم؟

۶ پاسخ

آپتامیل بگیره

من شیرخشک نمیگیرم اگه لازم شد همونجا میگیریم ولی فک نکنم لازم بشه. میترسم دیگه شیر خودمو نخوره

من شیر خشک نزاشتم ولی فلاکس و شیشه شیر گذاشتم اگه شیر نداشتم همونجا می‌ریم از داروخونه می‌گیریم.
آپتامیل شندیدم خوبه

من شیر خشک نگرفتم فعلا اگ نیاز شد همون روز همسرم میره میگیره

من اپتامیل گرفتم خوب بود

مگه خودت شیر نداری

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد