به نظرتون جسن تعیین جنسیت دوتایی یا دسته جمعی؟

۱۰ پاسخ

من خودم که دوتایی میگیرم

من وهمسرم که با داداش وزن داداش کوچیکم این کیکو بردیم وخوردیم وتموم

تصویر

خانوادگی عالیه بیشتر خوشمیگذره

من برای قبلی دسته جمعی با خانواده جشن گرفتم برای این یکی گفتم دوتایی بگیریم اگر هزینه برات مهم نیست تو اتلیه هم کلیپ تعیین جنسیت شیک میشه

ما دوتایی گرفتیم از اینایی ک رنگ میمالونن ب همدیگه کلی ام خوش گذشت😍🥰البته اتلیه ای ک رفتیم دوستامون بودن خودش و خانومش بود😋

دوتایی

خونوادگی بهترینه

بستگی ب شرایط خودت داره من دسته جمعی خ خوش گذش

من هم دوتایی داشتم هم‌ دسته جمعی🤣اول دونفری گرفتیم و ب کسی نگفتیم بعدم دسته جمعی🤣

دوتایی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓👼 مامان توت فرنگی🍓👼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هفدهم بارداری
مامان یارا💙 مامان یارا💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Baby مامان Baby هفته بیست‌ونهم بارداری