جوجه هام 😑😑 یکی شیرخشک، یکی شیرمادر

تصویر
۸ پاسخ

لازمه اینقد بچه رو گرم کنید؟ کلاه و پتو زخیم توی خونه؟ من فقط روی پاهای دخترم پتو نازک میندازم کلاهم اکثر وقتا نمیزارم
چون داخل خونه گرمه بیرون ک میخام ببرم میپوشونم

خب رشد کدومشون بهتره

الهی😍😁
فکر کردم از پرورشگاه آوردین
آخی یه بار گفتین دوست دارین یه بچه به فرزند خواندگی قبول کنین

ماشاالله

سخت نیست ؟ چرا به هر دوتاش نمی‌دی شیرتو

ای جانم خدا حفظشون کنه برات

ای جان کلا اینجورین؟

دو قلو؟

عزیزم چ بانمک
فاصله شون هفت ماهه؟ 🥹

سوال های مرتبط

مامان آرسام👼🏼 مامان آرسام👼🏼 ۹ ماهگی