برای دخترم این جوری فرنی درست کردم همین جوری است

تصویر
۴ پاسخ

خوبه کم کم سفت ترش کن

رقیقه سفت تر درست کن

فک کنم کمی شُله

خیلی نازک نیس؟

سوال های مرتبط

مامان راستین و رادین مامان راستین و رادین ۱۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی
مامان سهیل مامان سهیل ۱۰ ماهگی