۸ پاسخ

برای من اولش خیلی راحت بود فقط غذا نمیتونستم بخورم ولی الان همش درد دارم

از اول به خاطر سردردام😭😭😭😭😭

من ۷ماه رفتم برام سخت شده

والا از روز اولش بخاطر حالت تهوع و استفراغ سخت بود

من که دوقلو باردارم از هفته ۲۰ برام خیلی سخته

من هنوز سخت نشده

هنوز سخت نشده خداروشکر

از روز اولش سخت بوده وادامه دارد۰😔

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری