مامانا چرا هر موقع من بالا میارم زرد بالا میارم

۶ پاسخ

منم برا دخترم صبح به صبح آب زرد بالا میاوردم

منم بالا میوردم اما زرد نبود دختر بود

منم همینجورم صفراست،چون معده خالیه

منم زردبالامیارم

چون معده خالیه و اسید معدته ک میاد بالا

منم همینطور بودم میگن به خاطر اینکه نینی دختره برای من که دختر بود

سوال های مرتبط

مامان آروین💙 مامان آروین💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وهفتم بارداری