۶ پاسخ

طبیعیه
چیز خاصی نیست

منم انتی 167 بود
15 هفته شد 132 دکتر گفت طبیعیه
انومالی دوباره شد 157
طبیعیه نگران نباش

عزیزم عادیه منم از 176اومد 140اون موقعه

احتمالا تو ضربان قلب خودت استرس داشتی ۱۷۰ شده‌

هفته هامیره بالاتر ضربان میاد پایین تر

خیلی عوامل موثره خب وقتی در محدوده نرماله نگرانی نداره، استرس مادر ، ضربان قلب مادر تو اون لحظه ، شرایط بچه ، همش موثره

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🍇 مامان بلوبری🫐🍇 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دونه‌ انارم👧🏻 مامان دونه‌ انارم👧🏻 ۱ ماهگی