۵ پاسخ

من وقتی خودشو سفت میکنه دردم میگیره ، یه بار هم دوتا نبض زیر دلم حس کردم همین فعلا

تو هفته 14 حسش کردم

من وارد ۱۸هفته شدم. حسش کردم یه ضربه های ریزی. مث پروانه

من ک الان بعضی موقع ها حسش میکنم

من چند روزه حس میکنم آروم توی دلم لیز میخوره

سوال های مرتبط

خیاط باشی👗🪡🧵 خیاط باشی👗🪡🧵 قصد بارداری
مامان نیکان💙🫂 مامان نیکان💙🫂 روزهای ابتدایی تولد