مامانا کسی تا حالا تو این واس بچش سوپ درست کرد؟

تصویر
۵ پاسخ

عصای دستمه این خیلی خوبه

اره من درست میکنم

من قبلا برا خودمون پختم خوب شد، برنج و سیب زمینی سرخ کرده و اینام پختم

پلوپزه

ن بخاطر دوقاشق ظرف ب این بزرگی بزارم 🫠 میخای امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی