۴ پاسخ

۳۶ فکر کنم

سونو ان تی مشخص میکنه زایمانو،اخرین سونو کاری به تاریخ زایمان نداره فکر کنم

دکترت باید بگه
بین ۳۶ تا ۳۷ هفته
سزارین معمولا ۳۸ هفته ب بعد انجام میدن
طبیعی هم ک هرموقع دردت اومد تاریخ خاصی نداره

برای من که سونوگرافیم دقیق از همون اول گفته ۲۴ مهر چون سزارینیم دکترم ۱۲ مهرگفته سزارین میکنه

سوال های مرتبط

مامان شاهان👶🏻 مامان شاهان👶🏻 ۱۲ ماهگی
مامان محمدرضا👼🏻🩵 مامان محمدرضا👼🏻🩵 ۱ ماهگی