۷ پاسخ

نه شکر نمیخواد خودش شیرین هست

من باشیرمیخورم فقط یدونه هم قندکوچیک میزارم دهنم تنها نمیتونم بخورم

سعی کن با آب جوشیده شده بخوری بهتره

با شیر بخور

با اب مخلوط میکنی میخوری رو خودش نوشته طرز استفاده رو

نه دیگه شکر ضرر داره قندو میبره بالا خودش شیرین هس

خودش خیلی شیرینه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد