شیشه شیر اونت ۲قطره خوبه یا ۳قطره؟یا ۱قطره؟

۳ پاسخ

دو قطره اصلا هیچی شیر ازش نمیومد من سه قطره استفاده میکنم

برای من یک قطرس
ولی طول میکشه کل شیر بخوره نمیدونم عوضش کنم یا نه

اصلنم راضی نیستم از اونت یه مارک دیگه بگیر

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی