سلام مامانای گل شما در هفت ماهگی سونو رفتین

۳ پاسخ

من هر دفعه که میزم ویزیت خود دکتر سونو میکنه

هفته ی ۲۸ تا ۳۲ میتونی بری دکترت‌خودش مینویسه

اره من رفتم

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر🧿💙 مامان شازده پسر🧿💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ام بارداری