سلام چی برای نفخ خوبه من شدید نفخ دارم

۳ پاسخ

نصف استکان عرق نعناع اول بخور بعدش توی چایی یه تیکه نبات بنداز بخور آنی رفع میشه من همیشه این کار میکنم

آب لیمو ترش با آب ولرم

عرق نعنا من میخورم دل‌پیچه و نفخمو خوب می‌کنه ولی کم بخور

سوال های مرتبط

مامان پندار مامان پندار ۲ ماهگی
مامان مامان امین مامان مامان امین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دو پسری💙 مامان دو پسری💙 ۱ ماهگی
مامان زینب مامان زینب ۱ ماهگی
مامان تپلی مامان تپلی هفته سی‌وپنجم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی